Класната заедница е составена од претставници од сите класови, има свое претседателство, кој се избрани од самите членови. Главната улога на Класната Заедница е да ги застапува интересите на учениците и да учествува во носењето на одлуки кој ги засегаат нив. Има задача да ја води комуникацијата, и да претставува врска меѓу учениците и училишните служби.
ПРОГРАМА ЗА РАБОТА НА КЛАСНАТА ЗАЕДНИЦА
ПРОГРАМСКА СОДРЖИНА | РЕАЛИЗАТОР | Време на реализација | |||||||||||
Свечен прием на учениците во прва година | ученици и наставници | септември | |||||||||||
Конституирање на класната заедница.
Дисциплина и хигиена во училиштето и училишниот двор, совесно исполнување на обврските на дежурните ученици |
ученици и наставници педагог | септември | |||||||||||
Улогата на класната заедница,
извештај од минатогодишната работа, разгледување и дополнување на програмата |
ученици и наставници педагог | септември | |||||||||||
Информации за екскурзии | ученици и наставници | септември | |||||||||||
Развивање систем на информации достапни за учениците (училишен весник, информатор, огласна табла, веб страна, ) | ученици и наставници,новинарска секција | септември
октомври, тековно |
|||||||||||
Изготвување на кодекс за оценувањето на учениците | ученици , наставници и педагог | октомври | |||||||||||
Разговори окулу безбедноста во училиштето | ученици наставници директор родители педагог | октомври | |||||||||||
Ученички иницијативи за подобрување на училишната клима и атмосфера | ученици и наставнци педагог | ноември | |||||||||||
Посета на фестивали, театри | ученици и наставнци | ноември | |||||||||||
Разгледување на успехот на учениците | ученици и наставнци педагог | ноември | |||||||||||
Уредување на училишниот ентериер | ученици и наставнци, литературна и ликовна секција | декември | |||||||||||
Договор за пречек на Нова Година | ученици и наставници | декември | |||||||||||
Разгледување на полугодишниот успехот на учениците | ученици и наставници педагог | јануари | |||||||||||
Разгледување на реализацијата на програмата во првото полугодие и дополнување во однос на второ полугодие (доколку има потреба)
|
ученици и наставници | јануари | |||||||||||
Оценувањето на учениците – дебата | ученици и наставници | февруари | |||||||||||
Трибина на тема „Спречување и заштита од зависности-цигари, алкохол, дрога. | ученици и наставници,
стручни лица |
февруари | |||||||||||
Организирање трибини по избор на учениците | ученици и наставници, стручни лица | февруари, тековно до крајот на учебната година | |||||||||||
Подготовки поврзани со организирањето на матурската прослава
Користење на слободното време |
ученици и наставници
педагог |
февруари | |||||||||||
Уредување на училишниот ентериер | ученици и наставници | март | |||||||||||
Ден на екологијата, еколошки акции
|
ученици и наставници | март | |||||||||||
Анализа од спроведувањето на интеграцијата на заштитата на животната средина
|
ученици и наставници | март | |||||||||||
Подобрување на средношколскиот стандард | наставници и ученици | април | |||||||||||
Разгледување на успехот на учениците
|
ученици и наставници | април | |||||||||||
Одбележување на Денот на крводарителите
|
ученици и наставници | април | |||||||||||
Организирање на активности по повод Велигденските празници
|
ученици и наставници | април | |||||||||||
„24 Мај” Ден на словенските просветители | ученици наставници | мај | |||||||||||
Разгледување на реализацијата на програмата во второто полугодие и предлози за следната учебна година, избор на првенец на генерација | ученици и наставници | мај | |||||||||||
Матурска прослава | ученици и наставници | мај |